1 Nisan 2011 Cuma

Kıvırcık Ali 2011 Veda Albümü

Kıvırcık Ali Çatalcadaki trafik kazasından ölümünden sonra üzerinde çalıştığı albüm 1 Nisan 2011 de çıkıyor. Bu albüm adını Kıvırcık Ali’yikaybettiğimiz gün ve Veda’sından alıyor.Albüm Stüdyo Mert’te kayıt edildi. Aranjeler Serhat Şentürk’e ait. Müzik Yönetmeni Ümit Yücekaya.Kıvırcık Ali’nin müzisyen dostları içlerindeki sönmeyen yangınla çaldılar. Fotoğraflar İlyas Akkuyu’nun arşivinden, daha önce kullanılmayanlar arasından seçildi. Özgür Arcan grafiklerini tasarladı.Ayrıca bir şarkıda Yıldı Tilbe ile düet yapıyor.

Albümde Kıvırcık Ali’nin müzikal çizgisi, çıtasını yükselterek devam ediyor. Türkü Formundaki eserler ağırlıkta. Her zamanki gibi özgün renklerle albüm daha da zenginleştirildi.

Albümdeki 8 eserin müziği Kıvırcık Ali’ye ait. Kızı Ecemgül’le yaptığı bir eser var. Ayrıca: Cevdet Bağca, Gürsel Özdemir,Maksut Koca, Fuat Bahçeci, Özgür İğit, Yaşar Aydın, Seyranoğlu, Ayhan Korkmaz (Kaleli), Süreyya Okçu, Ahmet satılmış, Yunus Taşkın, Celali, İbrahim Dizlek, Behram Altunal imzaları var.
Babasını yitirmenin derin acısıyla Oğlu Eren Özütemiz’in babasına yaptığı ve seslendirdiği: KİMİM KALDI da bu albümün sonuncu eseri olarak yer alıyor.

VEDA ALBÜM ŞARKILARI

Al Ömrümü, Anlatamadım, Ben Bana, Bir Garip Yolcuyum (UH), Şahit Çamlıca, Felek, Geceler Yangın, Gül koklamadım, Halimi Ellere, Kekliğim, Kör Olasıca, Ne Ağlayabildim, Unutamadım, Perişan, Vasiyet, Kimim Kaldı

Albümdeki Eserler

1. Anlatamadım
2. Felek
3. Şahit Çamlıca
4. Al Ömrümü (Düet: Yıldız Tilbe)
5. Ben Senin Üstüne Gül Koklamadım
6. Kör Olasıca
7. Unutamadım
8. Kekliğim
9. Geceler Yangın (Virane)
10. Ne Ağlayabildim Ne Gülebildim
11. Halime Elleri Güldürme Yar
12. Sen Perişan Ben Perişan
13. Ben Sana
14. Bir Garip Yolcuyum (U.H.)
15. Vasiyet
16. Kimim Kaldı (Vokal: Eren Özütemiz)


Kıvırcık Ali 2011 Veda Albümü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder