20 Nisan 2011 Çarşamba

Hepsini senin için yaptım mükemmel evlenme teklifi THY Reklamı

mükemmel evlenme teklifi THY Reklamı

Dün bilgisayar başına geçer geçmez, gerek r10 forumları olsun gerekse facebook üzerinden bu videonun taaruzuna uğramış bulundum. Üzerinden 24 saat geçmesine rağmen popülerliğini yitirmediği için bu konuyu açma ve konuya bir açıklık getirme gereği duydum. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki halen toplumumuzun büyük bir bölümü % 90 a yakın kısmı bu evlenme teklifi ‘ nin bir reklamdan ibaret olduğunu anlayamamış durumda. Bunun bir örneğini daha önce Gitti gidiyor ile hepimiz gördük. Bir kız çıktı işte erkek arkadaşımın fotoğraf makinesini donunu şusunu busunu bilmem nesini satıyorum hemde 1 liradan dedi ve Seyyar Tayyar deyimi ile patladı gitti.

Bu tarz çalışmaların günümüzde epey tutulduğu ap açık ortada. THY de kendince güzel bir reklam yapmış yavaş yavaş bu arkadaş kendini tanıtacak işte THY ile seyahatlerimi yaptım vs diye konusu uzayıp gidecektir. THY Bizleri bu reklam ile gururlandırdı umalım ki uluslararası piyasadada etkili olur ve göğsümüzü kabartır.

İşte Meşhur Hepsinin senin için yaptım THY Reklamı evlenme teklifi


Hepsini senin için yaptım mükemmel evlenme teklifi THY Reklamı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder