14 Şubat 2011 Pazartesi

Asena Rüzgar Şarkı Sözü

Asena Rüzgar Şarkı Sözleri

Bir dağ olmuş dere tepe taş
ararım bendimi kendimi nerde
için için yanarım sevgili kızlar
yıkılsın dünya serilirim serpe
kumlara yazdım ismini
denizede attım şişedeki dileği
acılara çok bel bağladım
estim estim el salladım
benim adım rüzgar
söylüyorum işte birde beni dinle
benim adım rüzgar
esiyorum geçiyorum her bi gidişte
bir dağ olmuş dere tepe taş
ararım bendimi kendimi nerde
için için yanarım sevgili kızlar
yıkılsın dünya serilirim serpe
bir dağ olmuş dere tepe taş
ararım bendimi kendimi nerde
için için yanarım sevgili kızlar
yıkılsın dünya serilirim serpe
kumlara yazdım ismini
denizede attım şişedeki dileği
acılara çok bel bağladım
estim estim el salladım
benim adım rüzgar
söylüyorum işte birde beni dinle
benim adım rüzgar
esiyorum geçiyorum her bi gidişte
benim adım rüzgar
söylüyorum işte birde beni dinle
benim adım rüzgar
esiyorum geçiyorum her bi gidişte
her bi gidişte her bi gidişte
esiyorum geçiyorum her bi gidişte


Asena Rüzgar Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder