14 Ağustos 2011 Pazar

Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

iletişim bilgileri ve hakkında detaylı bilgileri aşağıda bulabilirsiniz.

Hastane Adı:
Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Telefon:
(0224) 360 50 50

Faks:
(0224) 360 50 55

Adres:
152 Evler Mahallesi Prof. Tezok Caddesi No: 2

İl:
Bursa

İlçe:
Yıldırım

Web Adres:
www.bursaihtisas.gov.tr

Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

Randevu almak için aşağıdaki internet adresini ve telefon numarasını kullanabilirsiniz.

Online Randevu :
www.bursaihtisas.gov.tr

Randevu Telefon :
(0224) 360 50 50

Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi randevu sistemi hakkındaki görüşlerinizi veya takıldığınız kısımları aşağıda yorum olarak belirtebilirsiniz.


Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder